Jag fattar inte :o

I fredags den 2/6 så gjorde jag 1 inlägg!
Men ändå hade jag rätt många läsare, fett roligt :)
Men ja lite random inlägg men det var ändå något jag ville säga taaaack till :D
Min helg!
jag har ju varit på gotland på simtävling. Har fått 1 silver och 2 brons ! persade på allt, 11 sekunder på fjärilen! :o
på 1 månad, helt sjuuukt! men ja.. så har jag varit på simtävling på gotland fast vi var i kneipbyn på söndagen! i 4timmar, gick i sommarland och badade. I vattenlandet så åkte vi den "nya" nej men den fanns inte förra året, typ något slott, det var as kul! så åkte jag gokart, men efter ett tag vi åkt slutade min gas sluta funka xd så det gick as långsamt! men det var kul ändå! Jo på båten till gotland hade det varit något gäng och snott 2 mobiler från min kompis klass och 300 kr från bordet brevid oss och så hade det sagt till att få tillbaka mobilerna och då hade de fått tillbaka en mobil för den andra hade de sålt? vilka ....
Men annars har resan varit tipptopp!

Nu ska jag ta och fixa mig lite , sen gå ut och få lite färg !

Ha det bra!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0