HahahAH

Ja hejjj, en vanlig skoldag som vanligt. Religion, matte, b-språk och so sen profil. Jo på profilen så hade vi simmat insimmet klart och så skulle vi starta en sak vi simmar i 20minuter och ser hur långt man hinner men när vi simmat sista 25an på insimmet så fick jag ett hål i min baddräckt så fick köra landpass :( visst det var också kul, körde lite gummiband , armar, mage, ben, axlar osv. Men hann simma lite, synd att man inte hade en extra baddräckt fast jaa...
Sen tog jag stadsbussen till nästa buss men missade den vid 16.00 så gick bara och kollade på glitter en stund och sen drog jag till bussen och tog den 16.30.
Guuud när jag satt på bussen så pluggade jag lite men blev så trött och skulle "vila" så somnade jag sov ganska länge ända tills bussen var framme och då vaknade jag och hade ett missat samtal från mamma så ringde upp. Hon sa att det var typ ett åskväder på gång så hon frågade om hon ville att jag skulle möta henne om jag tyckte det var läskigt lr vad man säger. Naaaw vad omtänksamt lr hur ? :) men jag klarade mig så sa att det var lungt.
Gick av bussen och det duggade lite, så gick jag mot mitt hus in på gatan så börjar det spö regna verkligen! Men kom snabbt in och då såg jag ut som en blöt katt. haha :D
Åt pannkakor och sedan vid 18.00 drog jag upp till mitt rum och pluggade, har engelska diagnos i morgon. Ända tills typ nu, fattar ni pluggade i 1,5timme fast lärde mig lite ;)
Blev ett långt inlägg men ja ni fick vet lite om min dag, kul va? :D
Ha det bra !
// Rebecka
haha, gullig nalle jag fick på 2klubben :D man får alltid en liten sak efter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0