för länge länge sedan fans det en som bloggade....

ja som sagt har inte bloggat på ett tag... för john har konfimerat sig och jag har haft fullt upp.
ja men har ändå haft några läsare kvar och kommentarer :D
idag så fyller min älskade rulle år! men hade inte hunnit slagit in  hennes present så hon får den
senare. Eftersom den lilla muppern (liten och söt) ska vara i falun hela veckan i 5dagar, fatta jah kommer ju dö!
:'O hur tänkte hon, jag utan henne i 5 dagar NEVER ! hooooon måste smsa mig eller något! intressepilen prickar.. hon kommer alltså inte fåå sin present förns om 1 vecka!
Såååå ja idag har jag bla varit i kyrkan (min brorsa konfa sak)
Men ja kommer upp ett nytt inlägg snart !
Ha det bra!
// Rebecka
jaaag igår, dissa min min och allt, hade inte fixat mig klar än men ja :D

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E - foto & vardag

sv; haha, okej.. det funkar ju det också

2011-05-22 @ 19:08:15
URL: http://nivetvarjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0