amen dålig uppdatering lr vad ?

Hellouu!
Först o främst blir jag as förbannad över igår när jag plockat ihop lite saker för att beställa från Style by Tyra står det , koden är rätt men är redan använd. Asså de skickade ett presentkort till mig för att det var jätte mycket struligt förut när jag skickade efter aa så får man ersättning och så får man ett använt presentkort, asså fett suuuur för det är ju gratis frakt om man handlar för 200kr och så skulle jag göra det nu så funkar det inte!!! fööööörbannad lr vad?!
Men ska ringa dit klockan tio, om en timme!
Men annars är allt bra med mig, jag ska träna senare i dag och gå på stan lite innan för behöver köpa ett par korta tights, aja ni får ha det bra och glöm inte kommentera xD
Ha det bra!
// Rebecka
Det här är min gölliga katt Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0