Underbart

Kom nyss hem efter en underbar dag!
Har varit på stan med Liva och Rulle (Julia) och så var vi hemma hos Liva också! Det var så nice dag :D Super kul :)
Ni får höra lite vad som hände , haha! :D
Först träffades vi vid statshuset. Sen drog vi till Liva och jag och Rulle lämnade våra simsaker eftersom det var träning senare. Sen drog vi ner på stan. Ahh där shoppade jag typ bokstäver där det står "Kaj" på  och en jeansjacka! Så åt vi på subway saken och sånt! Men sedan drog vi till Liva och åt mellanmål och sen följde Liva och jag med Rulle till bussen, för hon skulle på typ piano och hon hann med bussen precis och då när hon klivit på så drog Liva och jag hem till henne igen. Jag han typ bara hämta mina saker och hon packa sim simväska så sen fick vi ta bussen till Fyrishov. Den hann vi med på en sekund hahah! Men jaa, sen var det träning ! :)
Jo jag fick en födelsedagspresent av Liva idag!
Jag fick (ni får bilder sen)
- en dubbelring med ett kors
- ett halsband
- armband (flera armband)
- en tvål som luktar super gott! :D
Ja det var allt för mig typ i detta inlägg.
Ha det bra!
// Rebecka
Liva jag var med i dag!
har ingen bild på rulle men ah :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0