Hemma hemma !

Nu har jag precis bäddat sängen! Ska ta och tvätta ansiktet och sedan sova , fast det är om ett tag! Bussen går som sagt 7.05 i morgon! Skola då!
I dag har jag varit ute och då blev jag röd om armarna hahaha , fint :)
Har alla slutat blogga eller ? När jag läser bloggarna så är det ingen som uppdaterat förutom Liva då!
Aja, kanske blir detta sista inlägget för i dag? Aja ett eller två till blir det sen !
Ha det bra!
// Rebecka
(detta skulle jag göra på lovet)
1. träna - gjort
2. fylla år - japp
3. slappa - japp
4. shoppa - gjort
5. vara med kompisar - gjort
6. bio - gjort
m.m dom jag skulle göra

Kommentarer
Postat av: Adina

Haha - jag har inget att blogga om xD

2011-04-26 @ 15:58:23
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0