meeen åååhhh

bara sååå ni vet gjorde jag ett inlägg i morse men det funkade inte..
idag så började dagen med att jag gick upp :D
bussen blabla och sen började jag i skolan, fast hade kör övning först (eftersom jag ska vara med i kören på skolavslutningen) .. Men aa kom tillbaka i början av engelskan och såå sen hade jag idrott, lunch, matte - blev klar med repetition (har matteprov i morgnn, lite nervös, rast o högläsning... ja sen drog jag till fyrishov , kom samtidigt som linnea så vi drog ner till kanslit åt mellanmål och sen jaaaaaa? simmade jag hahha , soft pass  vet inte hur långt det var men iaf, teknik :) sen badade jag lite ute, sen jaa åkte jag hem åt och nyss pluggade jag matte och nu ska jag ta och säga sov gott till datorn iallafall och lägga mig och läsa en bra bok :D
niii kommenterar sååhär dåligt nu för tiden :(
Ha det bra!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0