Solen börjar gå ner

Just nu sitter jag i sängen och bara bloggar och chattar med lite personer på facebook!
Har man tråkigt lr ? :)
Idag har jag bla hälsar på min katt som flyttade i Januari, kan kände igen mig ! :) Sen så fotograferade jag mig till mitt ID- kort, det blev inte så jätte bra men ja det dööög väll! Sedan så fixade jag och bytte blusen jag fått när jag fyllde år till rätt storlek! Ja sedan skyndade vi oss till fyrishov. vi = mamma, john och jag
John och jag hade ju träning så! Simpasset var helt okej, rätt roligt :)
I morgon skulle jag träffa Agnes men eftersom ingen av hennes föräldrar kunde köra mig från busshållsplatsen eftersom det är en bit dit så gick det inte, BAD :( Men blir ändå träning i morgon så det blir kul :)
Men ska nog ta och läsa lite bloggar och kollar på varning för barn och sedan ta och läsa en bok till bokfyndet!
Detta shoppade jag på stan igår
en tröja, detta är baksidan :D
ett par jeanstights
denna tunika , ser konstig ut vet men ah :D
denna topp :D
Ha det bra!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0