Jag är födelsedagsbarnet

Ja var ju på stan idag med John. Vi åkte bussen dit bid 12.09 men suuuck 10minuter sen. Men det gjorde inte något. Sen så var vi ju i stan alltså 13.10 och då gick vi raka vägen till typ JC. Där shoppade jag en tröja och John lite kläder han med. Sen gick vi in på NewYorker, där köpte jag en topp/ tunika jag ska ha på johns konfa som är snart och John också någon tröja. Aa efter det gick John till någon teknik affär och jag till Gina, på gina köpte jag en grej vet inte vad man säger , tights och en tröja. Sen mötte jag upp John och vi gick in på hm. Hittade inte något där och sen var det lååång kö till byteshyttarna lr vad det heter så pallade inte testa något. Alltså blev det inte något köp på H&M. Men det blev ett köp på Ur&Penn. Köpte nämligen en present till Agnes. Alltså säger inte jag något i bloggen här :) Sen var klockan typ redan 15.20 så då tog jag och John stadsbussen till Fyrishov. Först åt vi lite mellanmål och sedan bytte jag om. Så klart lilla Rulle skulle göra något lite roligt! Hon fixade så de sa ut på heeeeela fyrishov så här:
- vi har ett födelsedagsbarn här i dag, Rebecka 13år.       Pinsamt ?? hahahha xD
Fick en present av rulle också, tusen tack Rulle!  Detta fick jag:
- presentkort på gina
- ett påskägg med godis och tuggummi
- ett födelsedagskort
- ett par örhängen som var uuuuur snygga
älskade denna present! (ni får foton på det i morgon)
Här kommer det upp lite bilder på vad jag fick i morse när jag vaknade:
presentkort på ginatricot
presentkort på H&M
Ett till presentkort på H&M
en blus
ett födelsedags kort :D
födelsedagskortet igen
och lilla Kaj Krokodil ! :D
Jätte dåliga bilder vet, sorry!
I morgon får ni också lite bilder på kläderna jag köpte på stan!
Nu ska jag ta och läsa en bra bok och sedan sova!
Ha det bra!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0