God morgon gött folk!

För bara en liten stund sedan väckte min bror mig med frukost på sängen och födelsedagspresenter. Det var jätte kul :)
Jag fick bla presentkort på gina, hm ,blus,  hm igen och en liten Kaj Krokodil, ni vet maskoten på Fyrishov (mitt smeknamn).
Sen åt jag lite frukost, gröt som jag beställt och sedan fick jag en lite fruktsallad, en bulle och en brownies. Kan inte dagen börja dagen bättre ? :D
Sen senare drar John och jag kanske ner på stan och sedan på träning !! Hoppas träningen blir rolig hahah :D Dagen outfit kommer väll bli blusen och något annat plagg. Ah ja vad ska jag skriva ? :D
Ha en bra dag !
// Rebecka
Min älskade Kaj Krokodil :D hahah suddig bild men ah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0