Framtiden

Mina planer för i morgon är inte så stora!
Jag kommer ju väckas av mig bror för jag fyller ju år, mamma och pappa åker så tidigt i morgon till sina jobb och då orkar inte jag gå upp hahah :)
Då öppnar jag lite presenter och sen äter frukost. Bloggar sen efter frukosten så sen blir det inte något speciellt , men senare så snackade jag min John om vi skulle typ ner på stan en snabbis för han ska typ in på JC och kolla något klädesplagg och jag in på Ginatricot och köpa en present till Agnes för vi ska träffas på onsdag. Ni fattar ingenting eller hur? Det är så att för typ några år sedan skickade jag in en sak för att söka brevvänner och då fick jag Agnes och hon bor inte allt för långt bort heller, vilket är bra. Så nu när vi vart brevvänner i några år så ska vi träffas :) Några andra jag känner , känner Agnes så det ska bli kul :D
Efter vi gått på stan blir det väll att ta sig till Fyrishov på simträning, det kommer nog bli roligt eftersom Liva, förhoppningsvis kommer! Men ja, eftersom hon inte brukar komma på träningarna så ofta så blir jag sjukt glad om hon kommer och Rulle!
Ne nu ska jag nog ta att bädda i min säng och ta en bra bok och börja läsa lite. Sen blir det nog till att sova!
°^° <- gullig gubbe :D
Ha det så bra och sov gott!
// Rebecka
ska kanske träffa min älskade SUNE på söndag! Saknar dig enormt min söta nöt :D Har inte träffat honom sedan Januari ! Så det är på tiden!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0