sen träning - bu

hade träning 19 - 21 ! jobbigt, men passet var helt okej, bortsätt från slutet då fixade och bytte fenor och brandlarmet gick haha! allt fixade sig!
men nu är jag hemma och är utan skador! mamma hade gjort saffranspannkakor till john o mig som vi smakade, de var super goda :D
men ska sova snart för tänker för sjutton sova i 12timmar ! ska gå och sussa snart så går jag upp 12timmar efter, det blir toppen (y), hih, ni ba, konstig... nej men jag är knas och liksom om ni tycker jag är konstig för det så tagga från min blogg och chilla!
chilla med livet jaao!
nej men asså e helt hyper ttyyp lr O.o är heeeelt knas! hahaha
bläää , nej men hade ba lust och skriva det!
har inte något mer o säga förutom att jag blev fett orolig för min liva idag! hon fick värsta krampen i magen, fyy vad rädd jag blev
ha det bra!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0