Molnen börjar åka fram

God morgon !
Vaknade precis och satt mig vid datorn för att göra ett inlägg. Men ska snart dra ner i köket och äta frukost. Blir väll macka och mjölk eller något sådant.
Igår läste jag typ 50sidor ur min bok till bokfyndet. Asså är seriös att jag gjorde det. Började på sida 14 och slutade på sida 55. Så ett par sidor läste jag.
På Bokfyndet ska jag nog göra ett litet klipp ur boken på en film eller vad man säger! Men måste kontakta syskonen Parkkila höhö vårat företag Parkbank på filmer :)
Nääh ska man börja dra sig ner till köket ?  Verkar som en bra idee!
Men dagens planer blir typ att gå på stan med Rulle och Liva, de frågade om jag ville typ vara med lr vad man säger. Så det blir kul.
Ha det bra!
// Rebecka
Fyrishov där jag simtränar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0