just nu är jag usel på att blogga

Hellou !
I går var jag i skolan först och det var väll en rolig skoldag. Sen skyndade jag mig med bussen ner på stan eftersom jag skulle shoppa lite och så. Men klockan 17.00 skulle jag möta upp simgruppen och så skulle vi äta kebab :) Men innan det så gick jag på stan och shoppade lite. Shoppade bla en present till mamma, skolavslutnings plagg , shorts, linne, örhängen och lite flera saker. Men först typ gick jag på H&M och letade efter skolavslutningskläder ganska länge eftersom jag hade kollat på en sååå snygg outfit på deras shoponline men de var slut i min storlek. Sen var det fett drygt för den där snyyygga bikinin där nere hade jag testat förut och kunde ha den, så var alla slut! -.- blir man sur lr ? fanns bara nederdelen kvar! Men ja får väll hitta en ny snygg då ? :)
fast jag hittade en snygg bikini på newyorker! men testade inte den? vet inte varför men ah..
Ha det bra!
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

älskar den bikinin :)

2011-05-12 @ 08:06:34
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Johanna

SV; jo, vi hade det igår. :) vart ska du jobba då? :)

2011-05-12 @ 10:49:47
URL: http://jjohannau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0