Simning är livet :)

Hejsan!
Har ju en blogg nu som jag kommer skriva lite blandat i !
Som så klart simning!
Idag har jag inte gjort i så mycket. Har typ bara städat övervåningen, hjälpte till lite med maten och sen drog jag på simträning (skriver om passet lite längre ned), sen åkte jag, John och mamma till gränby och där köpte mamma och John födelsedags presenter till mig eftersom jag fyller år i morgon och själv kollade jag runt på JC och Ginatricot. Kom typ hem sen och så åt familjen och sen var jag och bror min ute i 2 timmar, bla körde vi lite badminton och sen knäppte vi kort på lite ridkläder som ska säljas och nu sitter jag här framför datorn och häckar. haha :D
"Dannes insim"

300m valfritt

4x50m varje simsätt (fj, rygg, br, cr)

8x25 spec (vilket blir rygg eftersom det är mitt spec)

300m ben

ryggsimsteknink

avbad

(vet inte hur långt passet var- men ett väldigt kort pass)



Resten av passet körde vi bara ryggsimsteknik, det gick super och det var också bra att Rulle var där! För B-gruppen och BA- gruppen hade slagit ihop sina träningar så det blev tillsammans. Så om inte Rulle varit där hade jag fått simmat med killarna ! Tråkigt att inte Liva var där, men hon kommer väll i morgon får man hoppas (Y)
Ha det bra !
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0