Hemma

Har ägnat min dag bla hos Rulle. Vi typ gjorde inte så mycket. Vi hoppade studsmatta (stavning), chillade, sjöng singstar, åt och var inne på datorn.
Sen skulle jag på bio med John och Evelina. Vi kollade på "hur många lingon finns det i världen"! Så sjukt bra!
Efter drog vi hem och mamma hämtade oss och så körde vi förbi farmor en snabbis och jag hämtade lite saker och fick min present på direkten :D fick pengar och en chokladask :) danke farmor och farfar :D
Sen så ja åkte jag hem, åt och nu sitter jag här. Skulle vilja cykla för har så tråk hahha :D
Men ja vet inte vad jag mer ska skriva om så!
Ha det bra!
// Rebecka
skulle ladda upp ett öga med blogg.se vill inte ;l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0